من یک طرفدار هستم

من طرفدار تمام حس های خوب و بد و باعث و بانی شان هستم. چرا که هر چه هستم را همین خوب و بد ها ساخته...

من یک طرفدار هستم

من طرفدار تمام حس های خوب و بد و باعث و بانی شان هستم. چرا که هر چه هستم را همین خوب و بد ها ساخته...

من کیستم؟

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۱ ب.ظ

داستان از این قرار است که نیازی نیست به دل نوشته هایم محل بگذارید... و داستان دیگر این است چرا که نه؟

هیچ چیز اجبار نیست.

ولی خب بد نیست گاهی به درد دل یک دیوانه گوش سپرد و خاطراتش را زندگی کرد!

می خواهم طرفداری کنم، از تمام گاه و بیگاه ها که می آیند و شاید دانه امیدی در دل بکارند و شاید تیشه به ریشه بزنند و خاطراتی را به یاد آورند ک جان کنده ایی تا از یادشان ببری. من می خواهم طرفداری کنم از هر آنچه که آتشم زد و هر آنچه که خموشم می کند...

من طرفدار تمام حس های خوب و بد و باعث و بانی شان هستم. چرا که هر چه هستم را همین خوب و بد ها ساخته...

به دنیای طرفدارانه ی من خوش آمدید.

 

۹۸/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماهانا فرزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی