من یک طرفدار هستم

من طرفدار تمام حس های خوب و بد و باعث و بانی شان هستم. چرا که هر چه هستم را همین خوب و بد ها ساخته...

من یک طرفدار هستم

من طرفدار تمام حس های خوب و بد و باعث و بانی شان هستم. چرا که هر چه هستم را همین خوب و بد ها ساخته...

من طرفدار ژانر کمدی هستم!

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۲۱ ب.ظ

آقا جان توی این دنیا که برای شاد بودن باید به دنبال یه بهانه باشی ژانر کمدی بهترین گزینه برای رهایی چند ساعتی از مشکلاتی هست که هممون این روز ها گرفتارش هستیم. حالا می تونه یه کتاب کمدی باشه یا یه فیلم کمدی. 

برای کتاب خون ها و همین طور فیلم بین های حرفه ایی حتما توصیه می کنم که اگر خیلی وقته ژانر کمدی رو از علاقه مندی هاشون پاک کردن حتما دوباره نیم نگاهی بهشون بندازن. خنده باعث خیلی اتفاق های خوب می شه و همین طور از اتفاق های ناخوشایند هم دورمون می کنه و هم از ورودشون به زندگیمون جلو گیری می کنه. ژانر کمدی ساعتی می تونه خنده رو مهمون دلتون کنه و همین طور شادی رو به ارمغان بیاره. اگر سعی کنید همیشه مثبت اندیش باشین و به زندگی لبخند بزنید در یک تایم کوتاه متوجه تغییر در رویه زندگیتون می شید. خلاصه که این دنیا جای خندیدن و لذت بردنِ... حتی با وجود این همه مشکل که هممون گرفتارش هستیم. پس سعی کنید شما هم مثل من طرفدار ژانر کمدی باشین و کم کم این کمدی رو به زندگی خودتون بیارین و از ته دل خوشحال زندگی کنید.

۹۸/۰۸/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماهانا فرزین

نظرات  (۱)

۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۹:۴۰ رضا برزگری

من طرفدار ژانر فانتزی مایل به ترسناک هستم

که نمونه عالیش سریال سابرینا هستش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی